22/07/2016

SOCZEWKI OD KLENSPOP [KE002 BROWN]

Cześć! Wydaje mi się, że muszę Wam objaśnić kilka spraw. Zacznę od tego, że w poprzednich postach nie ma kompletnie tekstu, a to dlatego, że po prostu nie chciało mi się nic pisać. Sądziłam, że jeśli mam wakacje to moje posty będą jeszcze lepsze ze względu na to, że mam więcej czasu, ale się pomyliłam. Jestem bardziej leniwa niż zazwyczaj i dlatego nie potrafiłam w ogóle czegokolwiek napisać. Jednak dostałam znowu soczewki od firmy KLENSPOP i chciałabym trochę o nich opowiedzieć. 


Już raz otrzymałam od nich soczewki i nie zawiodłam się, ponieważ są faktycznie dobre. Te również są w porządku, aczkolwiek wydaje mi się, że obie soczewki nieco się różnią od siebie i z tego powodu nie jestem do nich do końca przekonana. Zazwyczaj noszę je około 5 godzin i nie czuję, by jakoś mi szkodziły. Są naprawdę wygodne. Mój kolor to KE002 BROWN i sądzę, że nie do końca mi one pasują. 

wielkość / wielkość grafiki : 14.5 mm / 14.3 mm
krzywizna : 8.7 mm
żywotność : 6 miesięcy
nawodnienie : 38 % 
moc : 0.0






21 comments:

  1. W soczewkach wyglądasz fajnie, ale bez masz przepiękny kolor oczu ! mega mi się spodobał ten odcień niebieskiego :)
    http://absolvedreams.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Prezentują się świetnie, chociaż jestem jednak bardziej zakochana w kolorze Twoich oczu, piękne <3

    ReplyDelete
  3. Ale masz z natury, piękne błękitne oczka . Wiele osób może ci pozazdrościć, mając taki kolor nie zamieniłabym go na brąz <3

    ReplyDelete
  4. sama nosze okulary i wiem, że jak oczy to tylko sprawdzone produkty, wszystko z atestem od optyka. Miałam pól roku źle dobrane szkiełko na lewym oku i je sobie trochę popsułam ;(
    PorcelainDesire

    ReplyDelete
  5. Powiem Ci szczerze, że do twarzy Ci bardziej w niebieskich tęczówkach :)

    ReplyDelete
  6. Ja lubie bardzo kolor moich oczy wiec chyba z takich soczewek nie skorzystam, w twoich mocno prześwituje(?) twój naturalny kolor oczu ale mysle ze brąz by ci pasował :3 moj blog

    ReplyDelete
  7. Świetnie Ci w soczewkach i bez ;)
    Pozdrawiamy i zapraszamy do nas :D
    http://shutupanddancewithus.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Zdecydowanie piękniej ci w niebieskich oczach ;) brązowy ok ale to nie to samo ;)

    ReplyDelete
  9. Wyglądają super, już dawno szukałam, ale do żadnych chyba jeszcze nie byłam przekonana..

    ReplyDelete
  10. Ja nie nosze soczewek ale na tobie one świetnie wyglądają :)
    Super post jak i zdjęcia :)

    Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  11. Nie wiem czemu, ale zawsze ludzie w soczewkach mnie przerażają. Sądzę, że mają ładny odcień, lecz Twój kolor oczu jest prześliczny.

    http://juornalduninconnu.blogspot.com/2016/07/zacznij-pracowac-nad-soba-nie-ogladaj.html

    ReplyDelete
  12. super *.* Też miałam zamawiać ^^

    ReplyDelete
  13. Bardzo ładny kolor, pasuje Ci! :)

    ReplyDelete
  14. soczewki zmieniające kolor oczu wydają się być fajną alternatywną i potrafią uzależnić.. ale na dłuższą metę nie radzę! zwłaszcza, gdy nie są korekcyjne.. sama nosiłam ponad 2 lata przez co pogorszyła mi się wada wzroku i zaczęły mi ropieć oczy, nie jestem pierwszą osobą, którą to spotkało.. także ostrożnie
    msflowless.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. Wizualnie podobasz mi się bardziej w swoim kolorze. Pewnie dlatego, że urzekające dla mnie są ciemne włosy i niebieskie oczy. Super wyglądałyby tu mocno niebieskie soczewki, ale na pewno wyglądałyby nienaturalnie. Martwi mnie tylko kiepskie nawilżenie tych soczewek i pewnie mają też słabą tlenoprzepuszczalność. Jestem optykiem i sama noszę kolorowe soczewki. Zapraszam na mój blog: http://trendyokulary-blog.pl/. Pozdrawiam

    ReplyDelete
  16. Masz piękne, niebieskie oczy i myślę, że soczewki nie są ci potrzebne :) Ja jestem dość sceptycznie nastawiona do nich.

    http://juliaparzych.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. Zawsze ciekawiły mnie takie soczewki, ładny kiolor :)
    http://testowaniaczar.blogspot.com/

    ReplyDelete

:)))

Powered by Blogger.

OBSERWATORZY