16/09/2016

Nogi masz proste, a myśli krzywe


W sumie nie bardzo wiem w jaki sposób się przywitać i o czym zacząć pisać, bo nie pisałam postów już od ponad czterech miesięcy i jedyne co robiłam to dodawałam zdjęcia. Wszystkie stare posty, w których było choć odrobinę tekstu zostały usunięte. Wydaje mi się, że postąpiłam tak, ponieważ taki akurat miałam kaprys. Dawno nic nie pisałam i dlatego postanowiłam w końcu to zmienić. Planuję dodawać posty, które są pisane na jakiś konkretny temat i myślę, że tym razem się uda. A już w następnej notce opiszę Wam trochę to, co działo się 30 sierpnia w Poznaniu!










                                                                                      plecak - klik / płaszcz - klik / buty - klik

36 comments:

  1. Postanowienie super choć ja i tak lubie Twój blog nie ważne czy z tekstem czy bez :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Wiesz, to nie jest tak, że musisz coś pisać, zmuszać się do tego tylko po to, by mieć jakiś tekst. To Twój blog jak masz taki kaprys xd to dodawaj same zdjęcia. ;) Jesteś tu całkowicie wolna :P

    Oczy Outsidera blog

    ReplyDelete
  3. W takim razie czekam na więcej tekstu :)


    http://allegiant997.blogspot.com/2016/09/cudowna-trojca.html

    ReplyDelete
  4. No to czekam z niecierpliwością na kolejny post :) Nie martw się, początki są trudne zwłaszcza jeżeli się do czegoś wraca :) Pozdrawiam Tak Po Prostu BLOG

    ReplyDelete
  5. Buty są super! :)
    Pozdrawiam! :)

    ReplyDelete
  6. Super napisałaś, przepiękne zdjęcia i świetna stylizacja :)
    m-artyna.blogspot.com-KLIK!

    ReplyDelete
  7. Świetnie buty :) pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. ten plecak jest cudowny
    zakochałam się normalnie :P
    Mój blog - klik!

    ReplyDelete
  9. Nikt nie powinien mówić Ci, jak ma wyglądać Twój blog. To Twoje miejsce i Ty decydujesz jakie ono jest. Świetne zdjęcia!
    dusiiiak.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Ale ładnie wyglądasz, świetne buty! :)
    Mój blog :)

    ReplyDelete
  11. Przemawiają do mnie ostatnio plecaczki skórzane. :)

    ReplyDelete
  12. ślicznie wyglądasz <3

    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com

    Pozdrawiam Zuzia :)

    ReplyDelete
  13. Powrót z przytupem. Świetne fotki :)

    ReplyDelete
  14. buty cudowne i super stylizacja! :)) www.julliexy.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Ślicznie wyglądasz, tak naturalnie i świeżo.


    http://agnesssja.blogspot.com/2016/09/maa-czarna.html

    ReplyDelete
  16. Świetna stylizacja :) bardzo spodobały mi się te buty.

    ReplyDelete
  17. Ładne zdjęcia i czekam na post o tym, co wydarzyło się w 30 sierpnia :)

    BLOG

    ReplyDelete
  18. Pieknie wygladasz! Kazdy czasem potrzebuje przerwy ;) czekam na relacje!

    ReplyDelete
  19. Interesujące buciki :) zdjęcia również cudnie wyszły, fajnie gdy są dobrej jakości :)

    ReplyDelete
  20. Widzę zmiana mała tu zachodzi, już nie mogę się doczekać o czym napiszesz ciekawego o Poznaniu. Na pewno dobrze ci będzie szło pisać na jakiś konkretny temat. Jedynie co mogę życzyć to powodzenia :)

    ReplyDelete
  21. Świetna stylizacja ;)
    www.beautybloganeta.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. Ten płaszczyk jest świetny, zakochałąm się w nim i w najbliższym czasie się w niego zaopatrze!
    Dodatkowo masz śliczny kolor na ustach, pasuje Ci bardzo

    Ściskam ciepło, Sunshine

    ReplyDelete
  23. Świetne zdjęcia :)
    truskawka-m.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. Cała stylizacja wygląda super. Nie umiem wybrać jednej, ulubionej rzeczy :)
    http://kreatywnablog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  25. Od razu spodobał mi się tytuł posta. Fajnie że zaczynasz pisac w postach ! Super sesja !

    ReplyDelete
  26. Super zdjęcia! Tytuł również mi się spodobał, taki szczery i prawdziwy :D

    http://wiktoriagoczol.blogspot.com/

    ReplyDelete
  27. Bardzo ładne zdjęcia. Również mam podobne kaprysy ale na instagramie. Czasami potrafię usunąć całą swą galerie -.-'
    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    ReplyDelete
  28. wow! wpadłam przypadkiem na twojego bloga i jest świetny! strasznie mi się tu spodobało. bardzo ciekawie piszesz , wygląd bloga jest estetyczny. na pewno muszę wpadać tu częściej 🙂
    pozdrawiam,
    youboost.pl

    ReplyDelete
  29. Bardzo ładne zdjęcia. :0
    A co do postanowień to trzymam za ciebie kciuki. ;)

    stories-written-with-love.blogspot.com

    ReplyDelete
  30. Bardzo podobają mi się te buty, a zdjęcia śliczne :D

    ReplyDelete
  31. uwielbiam plecaki! najlepsze właśnie takie czarne klasyczne :)

    http://dressupwithpatt.blogspot.com/

    ReplyDelete

:)))

Powered by Blogger.

OBSERWATORZY