01/02/2017

22 comments:

  1. Wspaniale wyglądasz, Jeansowa kurtka jest mega, strasznie mi się podoba <3
    Miłego dnia :*

    ReplyDelete
  2. Podoba mi się ta kurtka jeansowa ;) ciekawa stylizacja 👍
    maksimilion.wordpresa.com

    ReplyDelete
  3. Ale świetna stylowka, totalnie w moim stylu, wszystko super razem gra. Czekam na kolejne posty, pozdrawiam ;)

    ReplyDelete
  4. Ta torebka jest świetna :) całuski :*

    ReplyDelete
  5. Ciekawa stylizacja :) Właśnie czekam na taką samą torebkę ;)
    http://modaidekoracje.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. WOW! Kochana, buty i kurtka jeansowa nas urzekły! <3 Uwielbiamy taki styl. Widzimy, że mamy podobne gusta :) Super wyszła ta sesja! Buziaki ;* Trzymaj się!

    ReplyDelete
  7. Świetna kurtka!! Jesteś na prawdę meega fotogeniczna.

    http://lisiaosobowosczuzi.blogspot.com/2017/02/narzekam-sobie.html

    ReplyDelete
  8. Bardzo fajne zestawienie ;p

    ReplyDelete
  9. Cudowna stylizacja! Jesteś bardzo fotogeniczna :)

    ReplyDelete
  10. Kurde przypomniałaś mi teraz ze gdzieś na strychu mam podobną kurtkę jeansowa. Sama ja wyszywalam 😀

    ReplyDelete
  11. Piękna stylizacja, chyba moda uliczna prawda?
    Wszystko się zgrywa a ta kurtka to wisienka na torcie:)

    ReplyDelete
  12. Super zdjęcia x

    nonstopyou.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Bardzo fajna kurtka i torba :) świeża i nie przekombiniwana stylizacja

    ReplyDelete
  14. Ładna torebka i świetna kurtka jeansowa <3 :*

    agnesssja.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Śliczny print kurteczki!

    ReplyDelete
  16. Przypomina mi to rockowy styl! :) Nadawałabyś się do takiej ekipy, modnie ale z pazurem :)
    Arrr :D Buziaki!

    ReplyDelete
  17. Super jest ta kurtka jeansowa :) Teraz takie naszywki są jak najbardziej na topie, mam coś w tym stylu i często noszę. Miło ogląda się takie dobre jakościowo zdjęcia :)
    http://nazywamsiemilena.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. Naszywki na spodniach są świetne! :)

    ReplyDelete

:)))

Powered by Blogger.

OBSERWATORZY